Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
| Prędkość gry | 2 |
| Prędkość jednostek | 0.5 |
| Współczynnik produkcji surowców | 1 |
| Generowanie wiosek barbarzyńskich | 100% szansy, gdy gracz dołącza do świata |
| Generowanie wiosek bonusowych | 0% szansy, gdy gracz dołącza do świata |
| Burzenie budynków | Aktywne |
| Morale | Oparte na punktach i czasie |
| Milisekundy | Aktywne |
| Ograniczenie straszaków | 1% punktów wioski |
| System badań | Prosty (niezbadane / zbadane) |
| Kościół | Nieaktywne |
| Wieża strażnicza | Nieaktywne |
| System zadań | Aktywne |
| Odznaczenia | Aktywne |
| Rozwój wiosek barbarzyńskich | Aktywne (do 1500 punktów) |
| Osady koczownicze | Brak osad koczowników |
| Czas na przerwanie ataku | 10 minut |
| Czas przerwania dla transportów | 5 minut |
| Bonus nocny | Aktywny od 0:00 do 8:00, +100% dodatkowej obrony przed atakami. |
| Ochrona dla nowych graczy | 5 dni |
| Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) | 10:1 przez pierwsze 30 dni |
| Flagi | Nieaktywne |
| Zbieractwo | Nieaktywne |
| Farmienie | Nieaktywne |
| Twierdza | Nieaktywne |
| Relikty | Aktywne |
| Łucznicy | Nieaktywne |
| Zwiad | Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską. |
| Rycerz | Aktywny, bez przedmiotów |
| Chłop | Nieaktywne |
| Sposób rekrutacji | Złote monety |
| Maksymalny dystans podróży szlachcica | 50 pól |
| Utrata poparcia po napadzie szlachcica | 20-35 |
| Wzrost poparcia na godzinę | 2 |
| Limit członków plemienia | 50 |
| Automatyczna blokada składów | Składy plemion zostaną zablokowane po 120 dniach trwania świata.. Dołączenie do plemienia i opuszczenie go nie będzie już możliwe. |
| Ataki na członków plemienia | Odbywają się jak normalne ataki |
| Poziomy plemienia | Aktywne |
| Zastępstwo | Aktywne |
| Ograniczenia zastępstwa | Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni. |
| Przesyłanie surowców | Nieaktywne |
| Wysyłanie wsparcia | Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane w momencie dotarcia wojsk. Wsparcie zostaje wycofane w przypadku zmiany plemienia. | Modyfikacja czasu dotarcia komendy | Czas oczekiwania na rozkazy waha się od -30 do +30 milisekund. |
| Możliwość wyboru kierunku startu | Nieaktywne |
| Warunki zwycięstwa | Po 300 dniach plemię musi posiadać minimum 80% wiosek należących do graczy |
| Data rozpoczęcia | 04.09.25 12:00 |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .