Mapa Ranking

Argeen

Argeen
Punkty:13.343
Ranking:1806
Pokonani przeciwnicy: 50.150 (2064.)
Plemię: AHA@


Wioski (3) Współrzędne P.
AW001
440|573 7.232
Od nowa
445|559 4.982
Pomidory
437|570 1.129
Profil
Obraz
Tekst osobisty
Podczas drugiej wielkiej ekspansji ludzkości w przestrzeń galaktyczną, dowódca Trent Smith z Imperium Ziemi poprowadził grupę naukowców i kolonistów na Seraphim II, planetę około pięć razy większą od Ziemi . To właśnie tam ludzkość po raz pierwszy napotkała inteligentne życie pozaziemskie. Dowódca Smith, postępując zgodnie z nieprzetestowanym wcześniej protokołem postępowania z inteligentnymi gatunkami obcych, poddał planetę kwarantannie i odmówił nawiązania łączności, aby nie ujawnić położenia Ziemi.

Jak odnotowano w dzienniku pokładowym dowódcy floty, Smith nakazał on ludzkim kolonistom, którzy mu podlegali, brutalne spotkanie z obcymi – których nazwano Serafinami, ponieważ ich prawdziwe imię było niewymawialne przez ludzi. Dokładne uzasadnienie jego skrajnej reakcji nie jest znane, ale późniejsze badania jego zapisów psychologicznych wskazują na wyraźną tendencję do gwałtownych reakcji w obliczu nieznanych czynników.

Gwałtowna reakcja Smitha uniemożliwiła jakąkolwiek realną dyskusję między dwoma gatunkami. Serafiny po prostu unikały ludzi, kiedy tylko było to możliwe. Jednak biolog z ludzkiej kolonii, dr Jane Burke , odnalazła Serafiny i potajemnie się z nimi zaprzyjaźniła. Dołączyli do niej inni i wkrótce niewielka grupa ludzi zaczęła regularnie odwiedzać Serafiny i uczyć się od nich.

Serafini nauczyli ludzi postępów w mechanice kwantowej i temporalnej. Co ważniejsze, wprowadzili filozoficzny punkt widzenia, uważany przez ludzkie umysły za niewyobrażalny – drogę pokoju i miłości tak zaawansowaną, że całkowicie zmieniła ich postrzeganie wszechświata.

Dowiedziawszy się o powiązaniach Burke'a z obcymi, Smith doszedł do wniosku, że Burke został poddany praniu mózgu. Poprowadził pozostałych kolonistów Imperium do masowej, samobójczej kampanii mającej na celu zniszczenie obcych i Serafinów II . Tuż przed tym, jak siły Smitha uległy przeważającej potędze i liczebności Serafinów, naukowcy Smitha zdołali stworzyć szczep wirusa, jakiego nie spotkano na Serafinach II. Serafini zostali zaskoczeni i, pomimo usilnych starań dr. Burke'a, zdołali jedynie spowolnić śmiertelne skutki. Ponieważ cała atmosfera była nasycona, żaden Serafin nie pozostał nienarażony.

W ostatnich dniach między ludźmi a kosmitami, Serafiny postanowiły nauczyć Burke'a jak najwięcej o swojej „Drodze”. W trakcie jednej z lekcji Burke doświadczył wizji rozdartej galaktyki; całe gwiazdy zostały pozbawione zasobów i pozostawione na pastwę losu, planety zniszczone, a życie stracone bezsensownie, bardziej niż można sobie wyobrazić. W tym momencie Burke był przekonany, że „Droga” Serafinów to jedyny sposób, by powstrzymać Imperium przed zniszczeniem wszystkiego.

Po 3 latach i wielu utraconych sondach Imperium i ekspedycjach w przestrzeń Seraphim, na Ziemię dotarła wiadomość . Wiadomość była prosta: Pozostali koloniści Seraphim II, nazywający siebie Oświeconymi Aeonami, zaprosili Imperium do przyjęcia nauk mądrej obcej kultury i podzielenia się „czymś pięknym”.

Zgodnie z wizją Aeona, Imperium natychmiast przerwało łączność i wysłało siły zbrojne, by poddać Seraphim II kwarantannie. W oczach Aeona los Imperium jako profanatora i niszczyciela światów był przesądzony.

3TZ6yTW3eiqmyj1zKNGu8GXHvfllJAu7

Odznaczenia bojowe
Hetman (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj 25 innych graczy.


Samobój (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Podbój (Drewno - Poziom 1)

Podbij łącznie 5 wiosek.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)

Pokonaj szlachcica w bitwie.


Przywódca (Drewno - Poziom 1)

Pokonaj łącznie 10.000 wrogich jednostek.


Śmierć bohatera (Drewno - Poziom 1)

Podczas wspierania innych wiosek strać 1.000 swoich jednostek.


 
Odznaczenia społeczne
Ukochany druh (Złoto - Poziom 4)

Zawrzyj 100 przyjaźni.


 
Odznaczenia rozwoju
Architekt (Brąz - Poziom 2)

Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!


Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)

Wymień towary na rynku 100 razy.


Król punktów (Brąz - Poziom 2)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.


Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)

Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!


Archeolog (Drewno - Poziom 1)

Odkryj 2 unikalne relikty.


Fortuna i chwała (Drewno - Poziom 1)

Masz przy sobie 2 relikty!


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 17)

Graj w Plemiona przez 17 lat.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 148

Świat 118